Awesome, I'm a fan of his books.
I also sometimes write fantastic stories, but very short and they are in Russian. Here's my latest amazing story. If you can translate from Russian into English will be shocked. Here is machine translation into English and the original in Russian.
Inhuman Body
This story was told me by one elderly German who worked in the years of Nazism in a special camp. This camp was designed for one sole purpose-to enjoy the special music of the top management of the Reich. The main camp was a composer who knew everything under the stage name Heil Hitler. He was the founder of a special authority by which to receive their terrible music. The idea was very simple. People in the barracks was connected to the body contacts and the wires hit their current pulses. In the center of the camp was a house where the body itself. He was with the keys and there stood the current regulator. From pressing depended on what Barak is under shock, but from the current regulator dependent strength of current pulses. There were still fireworks, which produced an additional effect in the form of, for example, light pulses and pouring water. The whole system is influenced by various sounds, which gave poor prisoners. Sounds caught by microphones and fed to zapis.Kompozitor was sufficiently experienced to achieve a certain harmony, and he had a very interesting musical passages. That kind of music and was very popular bosses Nazism! Where did the recording of this music, the German did not know. But he had heard this music and said that she was so terrible that I can hardly imagine.
Нечеловеческий орган Эту историю мне рассказал один пожилой немец, который в годы нацизма работал в специальном лагере. Этот лагерь был предназначен для одной единственной цели- наслаждать особой музыкой высшее руководство Рейха. Главным в лагере был композитор , которого все знали под творческим псевдонимом Хайль Гитлер . Он и являлся создателем особого органа с помощью которого получал свою страшную музыку. Идея была очень проста. Людям в бараках подключали к телу контакты и по проводам били их импульсами тока. В центре лагеря стоял дом в котором находился сам орган. Он был с клавишами и там стояли регуляторы тока. От нажатия клавиши зависело какой барак находится под током, а от регулятора тока зависела сила импульсов тока. Там ещё были спецэффекты, которые производили дополнительное воздействие в виде, например, импульсов света и поливания водой. Вся эта система влияла на различные звуки , которые издавали несчастные заключённые. Звуки улавливались микрофонами и поступали на запись.Композитор был достаточно опытный, чтобы добиваться определённой гармонии и у него были весьма интересные музыкальные ходы. Вот такая музыка и была очень востребована бонзами нацизма ! Куда делись записи этой музыки, немец не знал. Но он не раз слышал эту музыку и говорил, что она была такой страшной, что даже трудно себе представить.